LOVE CLOUDLET

LOVE CLOUDLET

MINIKUGLÓF

2016. március 20. - Bianka Eckert

Hozzávalók:

  • 1 db vaníliás cukor
  • 1 db tojás
  • 30 ml olaj
  • 50 g cukor
  • 100 ml tej
  • 130 g liszt
  • 2 g sütőpor
  • 1 tk kakaópor
  • csipet só
  • 1 kk reszelt citromhéj

A sütőt előmelegítem 180 fokra. A szilikonformát én kikentem egy kis vajjal mivel először használtam, és biztosra akartam menni, hogy kijöjjenek a kis cuki kuglófok. Alaposan összekeverem a tojást az olajjal,a tejjel, a cukrokkal, citromhéjjal és a sóval. Ehhez a masszához hozzászitálom a sütőporral elkevert lisztet, majd homogénre keverem a tésztát. A tésztának olyan állagúnak kell lennie mint a gofrinak. A tészta kétharmadát a forma mélyedéseibe töltöm. A maradék tésztát összekeverem a kakaóporral és a világos tésztára oszlatom. Fogpiszkáló segítségével, körkörös mozdulatokkal végig húztam a tésztán, hogy elérjem a márványos hatást. A kuglófokat kb 20-25 percig sütöttem. Miután jelez a sütő, hogy készen van a finomság, vegyük ki és hagyjuk kihűlni. Porcukorral meghintve tálaljuk. 

Jó nassolást, B.

Ha tetszett a bejegyzés kövess Facebookon,  illetve Instagramon is!


p1060812.JPG

p1060825.JPG

p1060847.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://lovecloudlet.blog.hu/api/trackback/id/tr708506572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása