LOVE CLOUDLET

LOVE CLOUDLET

MÁLNÁS MACARON

2017. március 20. - Bianka Eckert

Ma van a nemzetközi M A C A R O N nap.

O te jó ég, hogy én hányszor kezdtem bele és álltam neki macaront készíteni...Had ne mondjam, milyen sikerekkel. Tegnap azonban csupa elszántsággal, ismét megpróbáltam. Képzeljétek, olyan tökéletes macaronok születtek, hogy el se akartam hinni. Tanulság, hogy ne adjátok fel soha!

Hozzávalók:

  • 150 g tojásfehérje ( kb. 4 db tojásfehérje ) szobahőmérsékleten
  • 100 g kristálycukor
  • 180 g őrölt mandula
  • 270 g porcukor
  • 200 ml habtejszín
  • 1 zacskó vaníliás cukor
  • málna ízlés szerint
  • piros ételfesték

Először is előkészítem a sütőpapírral bélelt tepsit. A fehérjéket elkezdem habbá verni, közben a kristálycukrot apránként hozzá öntöm. Ekkor lehet hozzá önteni a színezéket, ha szeretnétek. Én miután lekapcsoltam a gépet, alaposan átforgattam a fehérjét, hogy elérjem a kellő színt. Most következik a macerásabb rész, legalább is nekem ez volt a legpepecselősebb. A porcukorhoz keverem az őrölt mandulát, alaposan összeforgatom. Ezután az egészet egy másik tálba szitálom. A szitán fennmaradó mandulaszemeket pedig az örlő edénybe teszem, és megint darálok rajta. Ez így megy addig, amíg el nem fogy a mandula. Amikor kész a cukros-mandulás keverék, egy spatula segítségével hozzá keverem a tojáshabot. Jobb, ha több részletbe keveritek hozzá, úgy simábbra tudjátok keverni a masszát. A már egynemű keveréket, habzsákba kanalazom és pici korongokat nyomok a sütőpapírra, egymástól távolabb ugyanis még nőnek kicsit sülés közben. A kinyomott korongokat fél óráig száradni hagyom. Ekkora bekapcsolom a sütőt 160 fokra ( légkeveréses ) . Mikor lejárt a fél óra pihenés és a sütő bemelegedett, a macaronokat 10 perc alatt készre sütöm. Hagyom kihűlni. Míg hűlnek a macaronok, elkészítem a krémet. A habtejszínt a vaníliás cukorral  felverem és hozzá keverem a málnát. Jól összedolgozom. Már csak az összeállítás van hátra. Én a krémet egy kis kanál segítségével teszem a macaron lapra, és borítom be egy másikkal. Tálalásig hűtőbe teszem.

Jó nassolást, B.♡

Ha tetszett a bejegyzés kövess Facebookon,  illetve Instagramon is!

17407742_10210436532481945_740727250_o.jpg

img_20170319_155607.jpg

17431045_10210436532881955_191721300_o.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lovecloudlet.blog.hu/api/trackback/id/tr4512353325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása