LOVE CLOUDLET

LOVE CLOUDLET

MENNYEI RIBIZLIS SÜTI

2016. augusztus 21. - Bianka Eckert

A hétvégén áthívtuk az urammal a haverokat. Szeretek mindig finomat főzni, sütni de ilyenkor még jobban, hiszen szeretem ha büszke rám a szerelmem. A menü igazán férfiasra sikeredett, marha húsgolyós szendvicset készítettem mindenféle finomsággal. A menü nem menü süti nélkül, meg hát melyik pasi nem éhezik meg a finom illatokra. Azt hiszem nem csak a szendviccsel de a süteménnyel is elértem, amit szerettem volna. A fiúk jóllaktak én meg úsztam a sok dicséretben.

Hozzávalók:

  • 15 dkg liszt 
  • fél csomag sütőpor
  • 1 tasak vaníliás cukor
  • 15 dkg görög joghurt
  • 2 db tojás
  • 10 dkg vaj
  • 10 dkg cukor
  • gyümölcs ( most fagyasztottat használtam ) 

Először is kivajazom a tepsit majd meglisztezem, hogy a tésztánk ne ragadjon le sütés alatt. A lisztet összekeverem a sütőporral. A tojásokat habosra keverem a cukorral, vaníliás cukorral, az olvasztott vajjal és a joghurttal. A tojásos masszához forgatom a sütőporos lisztet. A tésztát a tepsibe öntöm, gyümölccsel megszórom majd 180 fokos sütőben 30-35 perc alatt késre sütöm. Még langyosan szórjuk meg porcukorral és együk meg az egészet. Én elkészítettem ribizlis és barackos verzióban is. Mind a kettő tökéletes választás, garantálom.

Jó nassolást, B.♡

Ha tetszett a bejegyzés kövess Facebookon,  illetve Instagramon is! 

p1090573.JPG

p1090544.JPG

p1090524.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lovecloudlet.blog.hu/api/trackback/id/tr3211070290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása