LOVE CLOUDLET

LOVE CLOUDLET

CSODÁLATOS WHOOPIE PIE

2017. július 25. - Bianka Eckert

Jajj ma csodálatos eső illatra ébredtem. Imádom bentről hallgatni, ahogy kopognak a kis esőcseppek, számomra megnyugvást jelent. Miután Dániel elindult a munkába, nem hazudok vissza feküdtem aludni, míg lejárt a mosás. Ébredés után a teraszra csücsültem egy nagy adag kávéval és csak élveztem az eső utáni levegőt. Aztán arra gondoltam, hogy még jobb legyen a hangulatom, készítek egy tucatnyi whoopie piet. 

Hozzávalók:

  • 113 g vaj + 100 g a krémhez
  • 210 g porcukor + 4 csészényi a krémhez
  • 1 zacskó vaníliás cukor
  • 1 tojás
  • 300 g joghurt
  • 280 g liszt
  • 46 g kakaó
  • 1 kiskanál szódabikarbóna
  • fél csésze eper ( én fagyasztottat engedtem fel, levével együtt tettem bele)
  • kinder csoki és fehércsoki a díszítéshez

A vajat megolvasztom, majd hozzá keverem a cukrot, a vaníliás cukrot, a joghurtot és a tojást. Alaposan összekeverem. Ehhez szórom a lisztet, kakaót, szódabikarbónát. Az egészet biztonság kedvéért én egy robotgéppel is átkevertem, hogy ne legyen csomós. Előmelegítem a sütőt 180 fokra ( légkeveréses ). Míg melegszik a sütő elkészítem a tölteléket. A 100 g vajat habosra keverem, ehhez megy a 4 csésze porcukor majd a megolvasztott eper, és annak leve. Az egészet addig keverem míg krémes állagú nem lesz. Hűtőbe teszem, míg kisülnek a csokis korongok. A csokis masszából kiskanál, vagy habnyomó zsák segítségével kisebb köröket nyomok a sütőpapírral bélelt tepsibe. A süti 10 perc alatt készre sül. Sütés után a csokis korongokat kihűtöm, majd megtöltöm az epres krémmel. Azt is egyszerűbb, ha nyomózsákba tesszük, úgy könnyebb. Egyik korongra nyomok a krémből, majd egy másikkal befedem. A kis "szendvicsekre" már csak a díszítés vár. Én most fehércsokit olvasztottam rá, friss eper kockákkal és kinder csokival szórtam meg.

Jó nassolást, B.♡

Ha tetszett a bejegyzés kövess Facebookon,  illetve Instagramon is!

20354026_1761808210511083_1997894102_o.jpg

20394611_1761808147177756_902953877_o.jpg

20394838_1761808007177770_1068503528_o.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lovecloudlet.blog.hu/api/trackback/id/tr4912690047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása