LOVE CLOUDLET

LOVE CLOUDLET

TÚRÓS PITE MÁLNÁVAL

2017. április 22. - Bianka Eckert

Anyuék rendszeresen tartanak póker partykat, barátaikkal. Ma anyuék voltak a soron, nálunk volt a party. Anyu készült egy fenséges tésztával, én pedig túrós pitével. Annyi csavart tettem a sütibe, hogy a pite tetejét málnaszósszal díszítettem, nem pedig tésztával. 

Hozzávalók:

  • 40 dkg liszt
  • 30 dkg vaj
  • 30 dkg cukor
  • 1 citrom reszelt héja
  • 2 evőkanál dara
  • 1 evőkanál tejföl
  • 2 tojássárgája
  • 3 tojás+ 1 fehérje
  • 1 kg túró
  • késhegynyi sütőpor
  • 1 marok fagyasztott málna

A tésztához összekeverem a lisztet, sütőport, a sót és 10 dkg cukrot. Ebbe kisebb kockákba adagolok 25 dkg vajat, majd a 2 tojássárgáját és a tejfölt. Az egészet alaposan összegyúrom. A tésztát vékonyra kinyújtom és egy sütőpapírral bélelt tepsibe teszem. Villával megbökdösöm, majd egy kevés darát szórok rá, ami felfogja a túrós tölteléket és ezáltal nem ázik szét a tészta. A töltelékhez a túrót villa segítségével összetöröm, hozzákeverek 20 dkg cukrot, a 3 egész tojást ,2 evőkanál darát, a citrom reszelt héját és egy tojás fehérjét habbá verve. A túrós töltelék megy a tésztára. A tetejére a fagyasztott málnát összefőztem egy kevés vízzel és cukorral, majd az egészet összeturmixoltam. Ezzel mintáztam a pite tetejét, 180 fokos ( légkeveréses ) sütőbe 35 perc alatt készre sütöm. Melegen és hidegen is isteni!

UI: ne lepődjetek meg, ha marad a tésztából, nekem is maradt. Pár napig szépen eláll a hűtőben, csináljatok belőle egyéb finomságot.

Jó nassolást, B.♡

Ha tetszett a bejegyzés kövess Facebookon,  illetve Instagramon is!

img_20170422_173145.jpg

img_20170422_172909.jpg

img_20170422_170757.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lovecloudlet.blog.hu/api/trackback/id/tr1712446453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása