LOVE CLOUDLET

LOVE CLOUDLET

RÉPATORTA MACARON

2017. április 17. - Bianka Eckert

Fú képzeljétek, én olyan büszke voltam magamra, hogy sikerült macaront gyártanom végre, hogy bátran bevállaltam egy megrendelést is. Sikerült, és nagyon örültem. Gondoltam a sikersorozat akkor ezentúl végre megmarad, és Húsvétkor is előrukkolok a családnak a nagy macaron sütésemmel. Hát, már majdnem elhittem, mikor aztán mégsem olyan lett mint vártam. Ízre nagyon finom lett, viszont valamiért nem lett olyan szép talpacskája, mint az előző málnás macaronomnak. Ezt leszámítva megérte megsütni, úgyhogy bátran próbáljátok ki ti is. Boldog nyuszikát Mindenkinekt! 

Hozzávalók: 

  • 4 tojásfehérje ( szoba hőmérsékleten)
  • 100 g kristálycukor
  • 270 g porcukor
  • 180 g őrölt mandula
  • 1 marék őrölt szárított répa ( én dm-be vásároltam, chips formában, és itthon daráltam le)
  • fahéj és őrölt gyömbér ízlés szerint ( én mindegyikből egy mokkás kanállal tettem)
  • 250 g mascarpone
  • porcukor
  • 100 ml habtejszín

Először is előkészítem a sütőpapírral bélelt tepsit. A fehérjéket elkezdem habbá verni, közben a kristálycukrot apránként hozzá öntöm. Most következik a macerásabb rész, legalább is nekem ez volt a legpepecselösebb. A porcukorhoz keverem az őrölt mandulát, alaposan összeforgatom. Ezután az egészet egy másik tálba szitálom. A szitán fennmaradó mandulaszemeket pedig az őrlő edénybe teszem, és megint darálok rajta. Ez így megy addig, amíg el nem fogy a mandula. Amikor kész a cukros-mandulás keverék,hozzá teszem a fűszereket, őrölt répát és egy spatula segítségével hozzá keverem a tojáshabot. Jobb, ha több részletbe keveritek hozzá, úgy simábbra tudjátok keverni a masszát. A már egynemű keveréket, habzsákba kanalazom és pici korongokat nyomok a sütőpapírra, egymástól távolabb ugyanis még nőnek kicsit sülés közben. A kinyomott korongokat fél óráig száradni hagyom. Ekkora bekapcsolom a sütőt 160 fokra ( légkeveréses ) . Mikor lejárt a fél óra pihenés és a sütő bemelegedett, a macaronokat 10 perc alatt készre sütöm. Hagyom kihűlni. Míg hűlnek a macaronok, elkészítem a krémet. A habtejszínt felverem. A mascarponét kikeverem porcukorral, majd hozzá keverem a felvert tejszínhabot és kész is.. Már csak az összeállítás van hátra. Én a krémet egy kis kanál segítségével teszem a macaron lapra, és borítom be egy másikkal. Tálalásig hűtőbe teszem.

Jó nassolást, B.♡

Ha tetszett a bejegyzés kövess Facebookon,  illetve Instagramon is!

17883785_863445647126722_7113930239514495940_n.jpg

17976710_1631291370229435_1129051426_o.jpg

18015877_1631291353562770_1750770024_o.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lovecloudlet.blog.hu/api/trackback/id/tr4312432807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása