LOVE CLOUDLET

LOVE CLOUDLET

MELEG TÚRÓTORTA

2017. január 22. - Bianka Eckert

Anyuék meghívást kaptak a héten. Épp otthon voltam, így kedveskedtem nekik és sütöttem egy túrótortát, amit  el tudtak vinni a vendégségbe. Jó volt hallani, mennyire örültek neki, és hogy mindenkinek ízlett. Egyébként annyira egyszerű, higgyétek el nekem, az íze pedig mennyei. Nem hiába, ezt a sütit készítem el a legtöbbször, az almás pite mellett... :)

Hozzávalók:

  • 75 dkg túró
  • 20 dkg vaj
  • 4 tojás szétválasztva
  • fél csomag sütőpor
  • 6 ek gríz
  • 1 citrom reszelt héja + a leve
  • 20 dkg cukor

A sütőt előmelegítem 175 fokra. Habbá verem a tojásfehérjét, majd félre teszem. Habosra keverem a cukrot, a vajjal és a tojással. A tojásos masszához adagolom a széttört túrót, a sütőport, a sót, a citrom háját és levét valamint a grízt. Alaposan összekeverem.  A túrós keverékhez óvatosan hozzáforgatom a fehérjét és egy kivajazott tepsibe öntöm. Spatulával elegyengetem. A tortát 1 óra alatt készre sütöm. Tetejét porcukorral meghintve tálalom. 

Jó nassolást, B.♡

Ha tetszett a bejegyzés kövess Facebookon,  illetve Instagramon is!

20353881_1760285400663364_177043223_o.jpg

20426895_1760285190663385_603339022_o.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://lovecloudlet.blog.hu/api/trackback/id/tr528525608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása