LOVE CLOUDLET

LOVE CLOUDLET

CSOKIS-NARANCSOS GYÜMÖLCSKENYÉR

2016. december 28. - Bianka Eckert

Ezt a finomságot még karácsonyra készítettem. Azért nem tettem fel eddig, mert apuéknak és anyóséknak is ezzel készültem, és nem szerettem volna lebukni. Igaz már véget ért a karácsony, de szilveszter előtt még simán elkészíthetitek egy kis kényeztetésnek. 

Hozzávalók:

  • 25 dkg vaj
  • 25 dkg cukor
  • 4 tojás
  • 2 db narancs
  • 10 dkg étcsoki
  • 1 csomag sütőpor
  • 30 dkg liszt 

A vajat a porcukorral habosra keverem. Egyenként hozzákeverem a tojásokat, az egyik narancs reszelt héját, az aprított csokit, a sütőport és a lisztet valamint az apró darabokra vágott narancsot. ( kifilézve, a fehér hámréteget leszedve) . Alaposan összekeverem az egyveleget és a jól kivajazott,lisztezett formába( kenyérforma, őzgerinc) öntöm. Én most két kisebb formába sütöttem ezt az adagot de nyilván lehet egy nagyba is az egészet. A süti 160 fokra előmelegített ( légkeveréses) sütőbe kerül 50-55 percre. Én sütés után kiborítottam és egy rácson hagytam kihűlni. Mivel két kis kenyeret készítettem, két féle díszítést kaptak. Az egyiken egy narancsmáz ( porcukor kikeverve narancslével) a másikon pedig sima tortabevonó volt. Lehet, csokiba mártott naranccsal is díszíteni, vagy diákcsemegével igazából ízlés dolga. 

Jó nassolást, B.♡ 

Ha tetszett a bejegyzés kövess Facebookon,  illetve Instagramon is!

15672894_803114903159797_2480053323817756814_n.jpg

15538653_377518142610549_2332914454368354304_n_1.jpg

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lovecloudlet.blog.hu/api/trackback/id/tr7312078355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása