LOVE CLOUDLET

LOVE CLOUDLET

MEGGYES PITE

2016. november 23. - Bianka Eckert

Ahogy az előző cikkből olvashattátok, az elmúlt hétvégén is vendégekkel volt tele a házunk, na meg finomságokkal. Általában nekem a pitéknél mindig marad felesleges tészta. Hát ez most sem volt másképp, el is tettem pihenni a hűtőbe. Mivel a meggyes-mákos krémesnek annyira ízlett a tölteléke, így belecsempécsztem a megmaradt pitetésztámba és egy újabb varázslatos pitét készítettem. Remélem nektek is ízlik!

Hozzávalók egy kisebb pitéhez :

  • körülbelül az eredeti  pitetészta  negyede
  • 200 g fagyasztott meggy
  • 2 dl víz
  • 10 dkg cukor
  • 1 csomag vaníliás pudingpor

A pitetésztát hagyományos módon két részbe kinyújtom. Kivajazott formába teszem az egyik tésztát. Erre jön a meggypiding amihez,a fagyasztott meggyet 1 dl vízzel összeforralom, majd hozzá adok 10 dkg cukrot és újonnali forrástól kezdve 1 percig főzöm. Tűzről lehúzva egy turmix segítségével pürésítem. Az így kapott meggyes "szószt" visszaöntöm a lábosba és újra felforralom és besúrítem 1dl vízben elkevert 1 csomag vaníliás pudingporral. Legvégül a második pitetészta. Én most rácsosra csináltam, de mindenki úgy készíti ahogy szeretné. Sütési idő ugyan annyi, mint a nagyobb piténél, 30-35 perc. Tálalás előtt mandulával és porcukorral megszórtam.

Jó nassolást, B.♡ 

Ha tetszett a bejegyzés kövess Facebookon,  illetve Instagramon is!

img_20161122_134432.jpg

img_20161122_135135.jpg

img_20161122_151229.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://lovecloudlet.blog.hu/api/trackback/id/tr7211993330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása