LOVE CLOUDLET

LOVE CLOUDLET

KARAMELLÁS TALLÉR

2016. szeptember 04. - Bianka Eckert

Tegnap anyuék póker partit szerveztek. A vacsora anyu feladata volt én pedig a süti felelős voltam. Készítettem egy barackos piskótát, aminek itt találjátok a receptjét illetve ezt a roppant egyszerű karamellás ropogóst. Igazából, hogy mivel kombinálod az alapot, rád van bízva. Én készítettem kókuszosat, mogyorósat és simát is.

Hozzávalók:

  • 21 dkg rama margarin
  • 12 evőkanál liszt
  • 12 evőkanál méz
  • 15 dkg kristálycukor

Először is előmelegítem a sütőt 180 fokra. Fogok egy lábost, ebbe kerül az összes hozzávaló a liszt kivételével. A tűzhelyen alacsony lángon melegítem,folyamatos keverés közben. Nem szabad, hogy forrjon a karamellünk. Mikor már szépen a kristály cukor is elolvadt, tűzről levéve hozzá keverem a lisztet és langyosra hűtöm. Egy sütőpapírral bélelt tepsire, kanál segítségével pici halmokat teszek. A halmok ne legyenek egymáshoz túl közel, mivel sülés közbe a masszánk folyni fog. A korongokat 8-10 percig sütöm.  Amint csenget a sütő, a lapokat rácsra szedem és teljesen kihűtöm. Kis dobozokba tálalom. Ahhoz, hogy ízesített korongot kapjunk még az alap masszát kell ízesítenünk, pl kókusszal, nagyon aprított mandulával vagy mogyoróval.

Jó nassolást, B.♡ 

Ha tetszett a bejegyzés kövess Facebookon,  illetve Instagramon is!

p1090810.JPG

p1090824.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://lovecloudlet.blog.hu/api/trackback/id/tr7711675451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása